De meest voorkomende vragen

Hieronder vindt u enkele van de vragen waarvan wij denken dat u deze heeft. Staat uw vraag er niet bij, neem dan contact met ons op via support@bapacho.nl. We horen graag van je!

Wat is Bapacho?
Bapacho is een gratis te gebruiken online platform waarmee consumenten eten kunnen bestellen bij lokale bakkerijen en banketbakkers. Wij bieden winkeleigenaren het gemak van online verkopen zonder het gedoe van het bouwen, onderhouden en promoten van hun eigen website. Bakkers hebben de volledige controle en hebben de verantwoordelijkheid genomen om hun gegevens up-to-date te houden, evenals om bestellingen voor te bereiden en te bezorgen. Wij zijn een dienst die verbindt. U kunt ook onze bekijken.

Hoe kan ik bestellen?
Je kunt eenvoudig een bestelling plaatsen via Bapacho. Door je postcode in te voeren, vinden we de dichtstbijzijnde bakkerijen om je heen. Kies je favoriete bakker, selecteer producten, betaal online en haal je bestelling op of laat hem thuisbezorgen (als de handelaar biedt bezorgservice).

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?
Het is aan u. Met een account kunt u zowel eerdere bestellingen herbestellen als uw favoriete handelaars volgen.

Wat voor winkeleigenaren verkopen producten via Bapacho?
Handelaars die momenteel online zijn bij Bapacho, maken allemaal gebruik van de diensten van Zeelandia (een internationale producent van ingrediënten voor bakkers en banketbakkers). Het zijn allemaal bakkerij-, banket-, chocolaterie- of pastawinkels. Bapacho staat echter open voor alle bakkerijen, banketbakkers en chocolateriezaken, daarom moedigen we niet-Zeelandia-klanten aan om zich ook aan te melden voor het platform.

Welke informatie kan ik vinden op de profielpagina van een handelaar?
Merchants op het Bapacho-platform zijn verantwoordelijk voor hun eigen account. Ze vullen gegevens als openingstijden, bezorgings- / afhaalmogelijkheden zelf in en uploaden afbeeldingen en productinformatie. Bapacho biedt hen zoveel mogelijk ondersteuning.

We gebruiken informatie van Google Maps om de afstand van de winkel tot jouw locatie te bepalen. Google is ook de bron voor het tonen van de recensies.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Neem contact op met uw plaatselijke bakker om uw bestelling te bewerken of wijzigen. Momenteel is het nog niet mogelijk om je bestelling op het platform te wijzigen of te annuleren. Ons platform wordt voortdurend verder ontwikkeld, dus de meeste zullen in de nabije toekomst beschikbaar zijn.

Aan wie betaal ik?
U betaalt direct aan de winkel waar u uw bestelling heeft geplaatst.

Hoe kan ik betalen?
Het Bapacho-platform biedt verschillende betalingsopties (contant, kaart- en online betalingen), maar de bakkers kiezen zelf welke betalingsopties ze aanbieden. Als de bakker online betalen aanbiedt, gebeurt de betaling via een externe, vertrouwde betalingsdienstaanbieder waarmee Bapacho samenwerkt. Kijk op de detailpagina van de handelaar voor meer informatie over betalingsmogelijkheden.

Hoe ontvang ik een (gedetailleerde) factuur?
Nadat u de bestelling online heeft geplaatst, ontvangt u een bevestigingsmail met een besteloverzicht (controleer ook uw spamfolder). Als je een Bapacho-account hebt aangemaakt, vind je in het accountdashboard ook een overzicht van je bestellingen en een pdf-versie van je besteloverzicht. Neem contact op met uw lokale handelaar als u specifieke verzoeken heeft over een factuur,

Wat is het minimale order bedrag voor bakkerijen?
Elke bakkerij kan zijn eigen specifieke bestelbedrag instellen, dat te vinden is op de bakkerijpagina. Meestal stelt een bakker alleen een minimum bestelbedrag vast als u met bezorging wilt bestellen. Het minimum orderbedrag voor het gehele Bapacho platform is € 0,50 ivm regelgeving van de Bapacho betalingsprovider.

We gebruiken cookies om uw Bapacho-ervaring te optimaliseren. Lees ons privacybeleid voor meer informatie